2018. jún 20.

Online táncfesztivál

írta: Ittvagyoka
Online táncfesztivál

 

A XIV. Magyar Táncfesztivál első napján zavarba ejtően sok jónak lehettem részese és e kaotikus mámorban megfeledkeztem írni egy újfent érdekes dologról. Megérkezésünkkor azt az információt kaptam, hogy töltsem le a GyőriBalett ON  applikációt, mivel meglepetésekkel és érdekességekkel szolgálhat számomra a fesztivál ideje alatt. Meg is tettem, majd megfeledkeztem róla.

 A szívélyes fogadtatás után a színház lépcsőin állva hallgattam a Maros Művészegyüttes  zenés fesztiválnyitóját, majd megrezzen a telefonom- új értesítés.  Az applikáció jelzett, hogy az első helyszínen vagyok és megtekinthetem az első videót. Meg is tettem, majd rájöttem, hogy milyen különös, egyedi fúziót képez az Inversedance  és Kásler Magda kölpényi népdalcsokra.  Az est folyamán alkalmam volt teljes egészében megtekinteni az Inversedance kisfilmjét -az eredeti zenei aláfestéssel-  , mely véleményem szerint méltó helyet kapott a nyitónap alkalmával.

Valóban meglepett az applikáció. Hét nap, hét videó, hét helyszín a nap huszonnégy órájában. A GyőriBalett ON applikáció letöltésével látogass el az adott napokon a megjelölt helyekhez és szerezd meg a kisfilmeket.  Sőt, ha szelfit is készítesz a megadott helyszíneken és használod a #gyor2023ekf és a  #fesztiválon2 heshtegeket akkor értékes nyereményeket nyerhetsz.

A mai nap folyamán már kíváncsian  sétáltam el a második helyszínre, majd megnyitottam a Réti Anna ötletgazdag kisfilmjét. Felemelő érzés volt, ahogyan a rohanó világban egyszer csak megálltam és figyelmemet pár perc erejéig csak a táncművészetre fordítottam. Az világ tovább rohant körülöttem, csak én álltam.

Remélem holnap sokan megfogunk állni a harmadik helyszínen.

Tőkés Imola35728742_2015839125113171_4934037732197400576_n.jpg 

Szólj hozzá